V. 33 – Det bästa rådet jag fått!

· Det här borde alla veta · Sex- och relationstips  · Vad jag önskar att jag hade vetat  · Tekniker och varianter  · Visdomsord  · Uppenbarelser  · Nya erfarenheter  · Bryta dåliga mönster/vanor  ·

Vem gav rådet? Hur förändrade det din situation? Var det något du ville förändra eller var det mer en ”kul grej”? Har du gett någon annan ett fantastiskt bra råd eller tips? Dela med dig!

Varsågoda!

Aliva tipsar om kommunikation genom ord och handling

Det bästa rådet Retard Messiah fått kom från ”Fråga Olle Dokumentären”, då de besökte en fontänorgasm-expert.

Hymenbloggen ”Om du inte får in ett finger” har skrivit om klitorisanatomi samt kirurgkniv

3 kommentarer till V. 33 – Det bästa rådet jag fått!

  1. […] Postat 15 augusti, 2012 av Aliva i Vecka 6. Taggad:Sex, Tips & råd, Vecka 6. Kommentera · Det här borde alla veta · Sex- och relationstips  · Vad jag önskar att jag hade vetat  … […]

  2. Retard_Messiah skriver:

    Det bästa rådet jag fått var i ”Fråga Olle Dokumentären” då de besökte en fontänorgasm expert. Här är ett blogginlägg med funderingar kring fenomenet och frågor till mina läsare. här är länken:
    http://retard-messiah.bloggplatsen.se/2012/08/15/8452807-en-snuskgubbes-anteckningar-en-samling-funderingar-kring-fontanorgasmer/

  3. […] tipset jag fått om sex, var ämnet i vecka6. Jag kan tackla det på två […]

Kommentera

