V . 34 – Det jag inte ville veta

Det är viktigt att nå ut med information om sex och sexualitet men kan det bli för mycket? Vad vill man inte veta? Finns det information du hade kunnat vara utan? När bör man dela med sig och inte? Pratar dina vänner lite väl ingående om sitt sexliv? Tar sex för mycket plats i media eller behövs det mer råd och tips?

Varsågoda!

Tuggleksak vill inte veta vad henns sexpartners gör i sängen med sina andra sexpartners

Tanja skriver om saker unga antas inte behöva veta (än)

Hymenbloggen ”Om du inte får in ett finger” har skrivit om mångfald och normalitetsenfald

Aliva funderar kring hur mycket man vill veta om sin partners ex, och hur mycket man själv ska berätta.

Blanka Blad vet inte vad hon inte vill veta

5 kommentarer till V . 34 – Det jag inte ville veta

  1. Tuggleksak skriver:

    Jag vill inte veta vad mina sexpartners gör i sängen med sina andra sexpartners.

    http://tuggleksak.blogspot.se/2012/08/jag-vill-inte-veta.html

  2. […] Postat 24 augusti, 2012 av Aliva i Vecka 6. Taggad:Relationer, To much information, Vecka 6. Kommentera Det är viktigt att nå ut med information om sex och sexualitet men kan det bli för mycket? Vad vi… […]

  3. […] här inlägget ingår i vecka6, avsnittet Det jag inte ville veta. Share this:TwitterFacebookGillaGillaBe the first to like this. Publicerat i: funderingar, vecka6 […]

  4. […] En av svårigheterna jag har med mitt polyliv handlar om det Vecka 6 har som utmaning, “det jag inte ville veta”. […]

  5. Fialotta skriver:

    Inte vill veta? hmm svårt i bland beroende på vilket sammanhang.
    Med sin nya partner, vill jag inte veta vad dom har gjort för det skulle förmodligen ploppa upp när man minst vill ha just den synen i huvudet.

Kommentera

